زندگینامه مریم کاویانی
 
اینجا همه چی درهمه
از بودن در این وب سایت لذت ببرید دوستان عزیز
 

1600 مریم کاویانی عکس مریم کاویانی زندگینامه مریم کاویانی زندگینامه بازیگران ایرانی زندگینامه بازیگران بیوگرافی کامل بازیگران ایرانی بیوگرافی هنرمندان بیوگرافی مریم کاویانی بیوگرافی بازیگران زن بیوگرافی بازیگران

 

مریم کاویانی در سال ۱۳۴۹ به دنیا آمد و یک برادر کوچکتر از خودش دارد. او می گوید: من در اهواز به دنیا آمدم اما پدر و مادرم اصالتی مازندرانی دارند. شغل اصلی‌ام پرستاری است اما سرنوشت طوری رقم خورد که در سال ۱۳۸۱ بازیگری را آغاز کردم.

 

اولین کارم یک اثر سینمایی به نام «رویای جوانی» به کارگردانی نادر مقدس بود و پس از آن «تردست»، «اسپاگتی در هشت دقیقه»، «مخمصه» و «هوو»، اما با مجموعه «او یک فرشته بود» کار علیرضا افخمی که در رمضان سال ۸۴ از تلویزیون پخش شد، خیلی از علاقه‌مندان هنر با من بیشتر آشنا شدند و آن سریال باعث شد که از آن سال به بعد بیشتر به کارهای تلویزیونی روی بیاورم که عبارتند از:

«به دنیا بگویید بایستد»، «روز رفتن»، «شکرانه»، «خط‌شکن» و «روزگار قریب» که این دو تای آخر در حال پخش است و جدیدا در سریال فاصله ها به ایفای نقش پرداخته ام! مریم کاویانی در چند سال اخیر بیشتر در سریال‌های تلویزیونی ایفای نقش کرد. بازی‌های خوب او باعث شد بیننده تلویزیونی با چهره او آشنا شود

 

1601 مریم کاویانی عکس مریم کاویانی زندگینامه مریم کاویانی زندگینامه بازیگران ایرانی زندگینامه بازیگران بیوگرافی کامل بازیگران ایرانی بیوگرافی هنرمندان بیوگرافی مریم کاویانی بیوگرافی بازیگران زن بیوگرافی بازیگران
اوج کارش در مجموعه «او یک فرشته بود» به چشم آمد که ماه رمضان سه سال پیش (۸۴) از شبکه دوم پخش شد و او در نقش همسر حسن جوهرچی ایفای نقش کرد.از این بازیگر هم‌اکنون دو مجموعه «روزگار قریب» و «خط‌شکن» پخش می‌‌شود که بازهم استعدادهای خود را به نمایش گذاشته… اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید وی ابتدا بازیگر نبود و در ۳۲ سالگی پا به این وادی گذاشت! در سریال روزگار قریب و خط شکن خود را در سریال های تلویزیونی به مردم نشان داد و به محبوبیت خود افزود!

این بار نیز در سریال فاصله ها در نقش مرضیه که خواهر محسن است به زیبایی به ایفای نقش پرداخته است! سریال فاصله ها می تواند مریم کاویانی را در دلهای ایرانی پذیرا باشد . سریال فاصله ها به تازگی تقریبا تمام مردم و خانوادهای ایرانی را مانند سریال دلنوازان شبانگاه پای تلویزیون می کشاند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم مطالبی رو که در این وبلاگ قرار میدم براتون مفید باشه و از انتخابتون ممنونم...
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اینجا همه چی درهمه و آدرس neloo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 1928
بازدید کل : 98873
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1





برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب





استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب






فال حافظ